Billybob

Jag berättade ju om Billys oemotståndliga uppsyn för någon dag sedan. Nu har jag fångat det på bild.. egentligen ska man se det rätt uppifrån för bästa effekt. Han kan konsten att se ut som världens olyckligaste hund, vilket han givetvis inte är. Han måste ha varit en riktigt framgångsrik street dog, man ser tydligt i ögonen vad han tänker "Kolla vad söt jag är, det är synd om mig.. ge mig något gott". Det är mer regel än undantag att han ser ut precis så.. smart ass.



I Onsdags när mamma och Micke kom och hämtade mig, Madde och Martin på tåget började vi prata om vem hundarna gillar bäst i familjen. Vi bestämde oss för att utföra ett litet test när vi kom fram. Micke skulle öppna ytterdörren och jag, mamma och Madde skulle ställa oss med lite mellanrum och sen se vem dom blev gladast att se och sprang fram till. Vi trodde nog att dom skulle springa till mamma först, fast dom träffat henne 10 min tidigare. Bolo sprang mycket riktigt fram till mamma, men Billy kastade sig i famnen på mig... MIG MIG MIG, underbara jycke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0