Ge mig ett mirakel..

Här om dagen, närmare bestämt innan den här vulkancirkusen började sa Thomas att han var imponerad och tyckte att jag hade klarat den här gräsänkegrejen över all förväntan. Men han konstaterade också att två veckor verkar vara min smärtgräns, eftersom jag ballade ur förra gången när J tågluffade i 3 veckor :P

 

Det visade sig att han har rätt.. Jag har drabbats av en svår Jörgenabstinens, det har varit så illa att jag på förmiddan förväxlade det med en allergisk pollenreaktion. När jag kom till jobbet kändes det som att huvudet skulle gå i 1000 bitar, jag var helt tung i hela kroppen och det kändes till och med som halsen höll på att svullna igen. 2 alvedon, 3 koppar kaffe och 1 påse Tuttifrutti passion senare är det mer uthärdligt. Det måste vara Jörgen abstinens, eller så håller jag på att bli sjuk.. vad vet jag.

 

Han skickade i alla fall nyss ett sms att han lämnat flygplatsen och var på väg tillbaka till Mickes lägenhet. Han kommer åka tillbaka 05.00 (thaitid) och hoppas komma med ett flyg då. Men enligt experterna är det högst otroligt att några flyg kommer landa i Stockholm på hela dagen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Annika

pillis då, hör av dig om du behöver nått <3 jag är ju inte så himla långt ifrån om du mår dåligt!

2010-04-17 @ 12:07:50
URL: http://sundaymornin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är snäll du gumman! det är faktiskt helt ok nu, jag tycker mest synd om Jörgen och är frustrerad för hans skull

2010-04-17 @ 15:45:54
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0