God morgon låååångfredag

Jag kom aldrig ut på någon promenad igår, först regnade det sen hade jag så mycket annat för mig! Trots det lyckades jag få ihop nästan 10 900 steg på enbart hushållsarbete och en vända ner till affären.. det var faktiskt mer en jag vågat hoppas på :). Jag får köra lite extra hårt sen när Jörgen är på semester!

Nu är jag i alla fall på väg till jobbet, jag har 4a dagar framför mig utan mina närmaste kollegor, det känns lite trist. Men det genererar mycket pengar, och det behövs ju alltid :)

Kommentarer
Postat av: Malin

vafalls?! nästan 11 000 steg av att göra bara det där. Själv kämoade jag på hela dagen och fick bara ihop 6000 :-(

Ha en underbar dag på jobbet min vän!

2010-04-02 @ 12:02:07
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ja faktiskt, fast det var nog inte så bara egentligen. När jag är ledig torsdagar och vet att jag ska jobba helg städar jag och fixar hemma som en tok, eftersom jag vet att jag inte kommer vara ledig på så länge.. och nu var ju Jörgen inte hemma heller. Satt inte ser på hela dagen in stort sätt :)

2010-04-02 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0