HTC Desire

För några dagar sedan kom Thomas förbi mig på jobbet för att flasha med sin sprillans nya HTC Desire. Han jobbar på en teknisk avdelning med fördelen att gratis få byta mobil var 3é månad, det gör att han alltid har det nyaste, bästa och snyggaste.. lyckost ;). Vi andra får nöja oss med att byta var 12é månad till reducerat pris, dock inte fy skam det heller.

Han gav mig i alla fall en hejdundrande uppvisning av alla funktioner, vissa livsviktiga, andra enbart snygga. Den har hur många bra program och applikationer som helst, och man kan köra alla samtidigt om man känner för det. Spotify till exempel, man kan lyssna och göra annat samtidigt.. Mycket bättre en Iphone. Men det som kanske imponerade på mig allra mest var att när man trycker ur knapplåset visar den det aktuella vädret. Regnar det så regnar det i displayen också, hur snyggt är inte det?

Jag blev kär och beställde den, har dock bestämt mig för att ge den till Jörgen. Hans mobil är gammal och dålig, min är från förra året. Jag tror att han har mer glädje av den också, och jag blir lika glad om han får den! Tänk vilken bra flickvän jag är ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är han värd efter allt krångel!

2010-04-22 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0