Imorgon är det helg

I alla fall för mig och J. Det känns skönt, vi har ju bara haft en ledig dag tillsammans sedan J kom hem och då mådde han dåligt. Jag tror inte dom ville att han skulle vara ledig imorgon egentligen, vilket kan förklara varför han jobbar 12 timmars idag.

Fullspäckad eftermiddag, vågade mig på att gå hem från jobbet trots gårdagens dramatik. Gick vilse idag också, trodde inte det skulle vara möjligt. Det gick dock lite bättre idag, jag lyckades komma upp precis där en vän bor och kunde enkelt leta mig hem därifrån.

Sen har jag tvättat, J hade 15kg smutstvätt med sig hem. Han förklarade här om dagen att han bara hade med sig 4 par strumpor när han var borta och tvättade bara 1 gång.. människan har gått omkring i sneakers i 40graders värme i 3 veckor. 1+1=2.. det luktade inte nyponros precis. Varför köpte du inte bara ett par flipflops älskling? Det blev bara inte av sa han, jag gick barfota ibland istället.

BARFOTA I BANGKOK?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0