Kvällsmys

Efter jobbet mötte jag upp Madde (syster) och hennes kompis Martin som kom med tåget från Mora. Tur det, annars hade jag varit helt ensam och haft alldeles för mycket tid till att tänkta på hur Jörgen har det. Nu blir jag i alla fall lite distraherad :) Han har lovat att skicka ett sms när han kommit fram, någon gång vid 01.00 svensk tid. Sen kan det ju bli förseningar och grejer så det är inget jag vågar räkna stenhårt med!

Det fick bli lite hemmgjorda hamburgare till middag... det var fint!



Nu har mina gäster dock fallit i matkoma så det blir nog bädden för oss alla snart. Jag ska jobba tidigt imorgon och M&M ska shoppa hela dagen.







Kommentarer
Postat av: Jyrgen

bästa älskling allt är bra i T-land. resan gick bra och taxin hem till Micke gick sjukt bra. Alla är så trevlia så när taxi chaffisen inte hittade så erbjöd han sig att ringa micke och kolla vart han bor, men då kom micke och knackade på taxi fönstret.

Så allt är toppen förutom att inte du är här. Älskar dig puss puss

2010-04-06 @ 05:33:25
Postat av: Camilla

Världens bästa.. Skönt att höra att allt gått så bra. Hehe vilken tur att han hjälpte dig, köpte du inget telefonkort på flygplatsen? Önskar att jag kunde trolla bort mig själv till dig :). Älskar dig med.. puss puss

2010-04-06 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0