Nytt från min vagabond

Även fast jag är glad att J upplever Thailand fullt ut är det omöjligt att inte oroa sig. Det är några saker som stör mig mest..
- Infektion i tatueringssåret
- Allvarlig matförgiftning av all suspekt mat han äter
- Att han hamnar mitt i ett upplopp i Bangkok och blir skadad
- Alla övriga "på fel plats vid fel tillfälle" incidenter som skulle kunna inträffa
- Han tar emot en present från en okänd människa som planterat knark i, sen blir han haffat på flygplatsen och förd till "Bangkok Hilton".
- Bett av giftigt djur, till exempel en 20 cm lång tusenfoting
Jag är lite orolig av mig, minst sagt. När Jörgen är hemma själv ber jag honom att inte äta onödigt mycket eftersom jag är rädd att han ska sätta i halsen. Jag vet att det är sinnessjukt, och jag förstår vad ni tänker "sätta i halsen av allt som kan hända?".... jag jobbar på det, ok? :P
Här sitter han i templet hos buddhistmunken, förstår ni min oro över infektionsrisken?
Här har vi förhoppningsvis inte matförgiftningen jag fasar för.
Nej, jag ska tänka positivt. Den 17/4 kommer jag få hem en hel men kanske inte så ren pojkvän.. kanske lite solbränd, lite..

Kommentarer
Postat av: Samira

Åt han den där fisken? Den ser lite läskig ut.

Han borde iallafall inte alls vara kinkig med mat när han kommer hem, iallafall inte på hur maträtten ser ut :)



Jörgen, ät ingen korv på stranden. (hur lät det där?). Min kompis vart sjuk av att äta en korv, varmkorv, av en korvsäljare på stranden. Inte bra.



Nu ska jag vara tyst! =)

Kram

2010-04-11 @ 16:24:24
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0