Stay away Mange, stay away

Var inne på Ankis blogg för att uppdatera mig lite..  och vad ser jag? En youtubevideo med Mange Schmidt- Wingman (reklam). Han förföljer mig.. jag vet inte vad jag ska göra.

Det värsta är att jag inte kunde låta bli att kolla på den, och ärligt talat var den underhållande. För det första ser han ju väldigt rolig ut, 30 going 13 är bra sätt att beskriva det. Hela videon börjar med att han står i en bar och drar en klassisk raggningsreplik "gjorde det ont när du föll ner från himlen".. ni vet, sen lutar bartendern sig över och bitchslappar honom.

Jag kunde inte låta bli att googla lite.. människan har ju utan tvekan en allvarlig identitetskris..

Mange 13 år, Grammisgalan 2008


Mange 45år, Sommarkrysset 2008


Båda bilderna är vissterligen 2 år gamla, men vad jag vet har han inte tillfrisknad än. Mange, det är ok.. du kan få ha din video på min blogg om du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0