Jörgens Thailändska nyårsfirande

Jag berättade ju här om dagen att jag kände mig ängslig över att J skulle fira det Thailändska nyåret, vilket var igår. Han lovade att göra allt för att höra av sig idag så jag skulle veta att han var ok, han var dock lite osäker på hur täckningen skulle vara.

Det första jag gjorde imorse var att kolla om jag fått något sms, men nej. Skrev ett till honom, "Hej hej älskling, hoppas du hade det kul igår, jag vet att du kanske inte har nät men jag chansar, puss puss". Jag försökte att dölja min desperation. Jag väntade.. men inget svar kom. Tillslut gav jag upp, intalade mig själv att det berodde på dålig täckning och lyckades släppa det.

Men, sen loggade jag in på mailen och hittade det här..

"Hej hej älsklingen, jag vill bara säga att allt ar bra och att jag
överlevde gårdagen, men tyvärr så gjorde inte din mobil det :(  sorry.
Det måste ha kommit vatten på den eller något liknade, även fast jag var
jätteförsiktig. Riktigt sjukt med en hel stad där alla slänger vatten
på varandra och är jätteglada."

Grejen är att jag lånade ut min ena (privata) mobil till honom innan han åkte. Hans mp3 har gått sönder och han ville kunna lyssna på musik i sin mobil på planet, utan att behöva tänka på att spara batteri tills han kom fram och behövde ringa Micke.

Jag svarade i alla fall att det inte är någon fara. Det var ingen dyrgrip och dessutom har det varit ganska skönt att bara ha 1 mobil att släpa runt på. Och sen blev jag ju bara så glad över att han mår bra och har haft det så kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0