Bodyshop

Fick hem ett reklamblad från Bodyshop här om dagen, farligt farligt. Det är en av mina absoluta favoritbutiker. Dom har lanserat en ny serie med "bakad" makeup. Sminket bakas i ugn 24 timmar på ett italienskt bageri, själva bakningen gör att tydligen att färgen blir djupare och håller bättre på huden. Låter spännande tycker jag, eller så är det min matglädje som gör att jag gillar idén. Varje gång jag ser tidningen måste jag öppna och titta, haha. Det är nog bäst att slänga den.



Nu kommer Madde strax kliva in genom dörren. Vi har bestämt att vi ska gå ut och äta på Indiska restaurangen här i området. Vi har varit där två gånger tidigare och verkligen fått jättegod mat!.

Kommentarer
Postat av: sandra

Bodyshop har så mycket fint! Tack för gratulationerna!

2010-08-19 @ 18:34:18
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0