Dålig kondis

En joggingrunda blev det, men det var inte skönt alls. För det första tog jag på mig för lite kläder så det tog ett tag innan jag fick upp värmen. För det andra kändes kroppen sååå tung, det var verkligen en plåga hela vägen. En indikation på att jag verkligen måste bättra mig, jag som haft så bra kondis :(. Och nu röker jag ju inte ens.

Apropå röka så har jag lyckas vänja mig av med nikotintuggummina nu, i stort sett i alla fall. Har inte tagit ett enda sedan i lördags. Det har verkligen varit jobbigt emellanåt, och jag känner fortfarande lite sug. Lyckas jag hålla mig rökfri på after worken imorgon kan jag nog känna mig ganska säker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0