Aj aj aj, det bultar och det bankar

Nu har vårt stambyte dragit igång på allvar i huset, fast än så länge är vi inte drabbade. Igår när jag kom hem från jobbet såg jag en av grannarna gå in på majan, led verkligen med honom. Egentligen kanske man borde alliera med någon av grannarna i en annan stam att man får använda varandras toa? Fast det känns och andra sidan också jobbigt.

Jag har glad att jag inte kommer ha lika många lediga dagar mitt i veckan framöver. Det bultar och bankar ordentligt redan från kl 07.00, det låter verkligen som dom är i lägenheten och håller på. Stackars Jörgen som har sovmorgon.

Det ska bli så himla skönt när det är över. Längtar efter vårt nya fina badrum. Kom förresten på nu att jag inte fått något svar på offerten, det skulle bara ta en vecka och nu har det säkert gått två. Kanske borde maila och fråga om allt är grönt =/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0