Ett välbetalt jobb, tack!

Jag behöver ett välbetalt jobb så jag kan låta Jörgen vara min hemma-man. Det är så skönt att komma hem till ett dukat bord. Han kan gå här hemma, sköta hushållssysslorna och måla sina tavlor. Det skulle vara ett vinnande koncept, rakt av.

Så ett jobb alltså. Jag vill tjäna minst 45.000/mån och det spelar ingen roll om det är i Sverige eller utomlands. Det får gärna vara ett kreativt arbete och jag har ingenting emot att jobba hårt. Det borde väl inte vara så svårt att skaka fram?


(Här skulle det egentligen vara en bild på Jörgen i ett förkläde, men han ville inte ställa upp för min framtida karriär... visualisera)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Roligt! :D



Vilken tur vi har som har män som är tillräckligt manliga för att inte vara rädda för att vara omanliga! ;)

2010-08-01 @ 23:17:09
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Åsa

Äsch, min första kommentar blev konstig. Jag tror du fattar vad jag menar, men för att klargöra så finns det fortfarande så många karlar som tror att de måste vara längre, tjäna mer etc än sin lilla kvinna hemma vid spisen för att boosta sitt ego och kväsa sin pyrande känsla av underlägsenhet. Såna är sköna att slippa! :)

2010-08-01 @ 23:25:52
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Camilla

Jag förstår precis vad du menar! Och ja, det är tur att vi slipper dom :)

2010-08-02 @ 09:32:04
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0