Filmkväll

Vi har precis sett en av världens mest underbara filmer, My best friends wedding. Helt underbar! Jag har i och för sig aldrig sett en enda dålig film med Julia Roberts, men det är något speciellt med just den.. och Pretty Woman.. och Erin Brockovich.. och Nothing Hill. Eller så är det bara jag som är ett hopplöst fan av Julia Roberts ;)

Nu ska vi strax se en annan klassiker, Titta han snackar. Av någon anledning började jag och Madde prata om den när vi satt på tunnelbanan i fredags, och jag sa att vi borde se den. Sen nu idag ser jag att den går på TV, rätt kul!

Hmm, känns som det är något skumt med den här bilden. Kan inte sätta fingret på vad..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken häftig bild. Hur har Madde hamnat där. Ge henne tillbaka.

2010-08-21 @ 22:50:26
Postat av: Camilla

Gulliga lilla mamma! Det är faktiskt jag, inte Madde ;)

2010-08-22 @ 00:17:28
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni är ju så lika.

2010-08-22 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0