Fix

Vi har tagit det ganska lugnt här på morgonen, kollat på TV och ätit frukost. Nu ska vi srtax dra iväg in till stan bara vi gjort oss i ordning. Madde har redan börjat medan jag fastnade här. Hon fick väl nog av datorn igår kväll kanske, vårt internet lever inte upp till hennes standards ;).

Om ni undrar vad hon har i pannan så är det ett bortopererat födelsemärke.. (host).. finne (host).


Jag blev så full i skratt när jag såg hennes resväska igår. Det såg verkligen ut som hon enbart packat en kudde :p. "Skönt att ha på tåget", sa hon. Otjejigt att låta en kudde ta upp all plats i väskan, men jag är ju samma skrot och korn själv också. Jag överpackar sällan, händer mer ofta att jag glömmer viktiga saker.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Din sida är skitsnygg Millan!Du får hälsa Madde att hon gjorde ett kanonjobb! :)

2010-08-20 @ 12:50:12
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0