Morgonrutin

Min morgonrutin är utarbetad in i minsta detalj, utan den skulle jag inte klara en dag.

Allt börjar med att klockan ringer vid 06.00, efter det snoozar jag 1-2 gånger. För då vet jag att jag hinner, det är bara en fråga om hur fort jag gör allt. Går upp, tvättar ansiktet och sätter i linserna. Går in till köket, sätter på kaffe och ställer en gröttallrik i mikron/alt gör mackor. Medan kaffet puttrar påbörjar jag sminkningen, foundation, solpuder och rouge.

Sen hämtar jag frukosten och sätter mig vid TVn och kollar på "little people, big world" medan jag äter. När jag ätit klart hämtar jag resten av sminket, mascara, ögonbrynspenna och spegel.. sen gör jag klart det framför TVn. När programmet är slut har jag exakt 10 min på mig tills jag ska gå. Då går jag på toa, och kanske skriver några rader här :).

Intresseklubben antecknar väl?

Kommentarer
Postat av: Carolina

snooze går inte här, haha, jag tvingar mig upp första rigningen ;) fast som gravid har jag vaknat tidigt hela tiden ändå =)

2010-08-11 @ 17:06:16
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0