Sjuk

ja, nu har har kapitulerat. När jag började känna plusen i hela kroppen så fort jag rörde mig kände jag att det var dags att gå hem från jobbet, jag frös så jag skadade. När jag kom hem tog jag två till alvedon och somnade på soffan. Vaknade i en svettpöl efter någon timme och har halvslumrat på soffan sen dess.

Det var tråkigt att behöva gå hem eftersom det var Samiras allra sista dag. Hon hade bakat hallongrottor och allt, eller som hon själv råkade säga, "Jag ska gå bort och erbjuda Richard en kärleksgrotta", haha :). Men jag stannade i alla fall kvar så pass länge att jag hann gå på lunch med henne och Malin, det kändes bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du iallafall kom in en stund så vi fick tid att luncha. Det var mysigt! Jag lovar att komma fler ggr o luncha med dig bästaste Camomillen! Krya på dig nu hjärtat, ta dig tid;-) Pusspuss

2010-08-31 @ 20:44:33
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh stackar, jag har också åkt på samma sik... man vill bara bli frisk. Krya på dig! =)

2010-09-01 @ 13:35:26
URL: http://husligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0