THE snack

Jag gjorde mig ett litet snack i väntan på maten. Kom igång med middagen lite sent och det ska ju som sagt stå i ugnen minst 5 timmar. Men det kommer vara värt väntan, och med den här lilla godbiten går det absolut ingen nöd på mig. Och J smaskade precis i sig en pan pizza :)

Hårt bröd med gravad lax, citron och gräddfil...


Gudagott och inte märkvärdigt allt. En laxskiva på en brödbit, en klick gräddfil, några droppar citronsaft och lite rivet citronskal, svartpeppar och ev lite persilja på toppen blir toppen ;)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Mums vad gott det där såg ut! Och jag gillar ditt val av namn på bloggen ;)

2010-08-28 @ 21:47:47
URL: http://vardagenvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0