Vi kommuniserar bra jag och J..

Speciellt telepatiskt :P

Precis innan jag skulle gå på lunch idag på jobbet ringde Jörgen. Jag berättade att jag skulle gå på lunch, och han berättade att han skulle gå och handla till middagen. Han sa inte vad han skulle laga, och jag sa inte vad jag skulle äta.

Lunchstället jag hade tänkt gå till var stängt, så jag gick till ett thaiställe runt hörnet istället. Beställde Phad Thai, som jag aldrig har ätit tidigare. När jag kommer hem från jobbet har Jörgen lagat.. just det, Phad Thai!!

Vi har ALDRIG lagat Phad Thai hemma förut. Är det inte sjukt att vi tänkte på samma sak??


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, så komiskt! Great minds think alike :-)



Kram!

2010-08-01 @ 20:56:11
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Mamma och Pappa

Var det någon skillnad?

2010-08-01 @ 21:28:58
Postat av: Camilla

Det var faktiskt inte det, bortsett från att Jörgen skippade grönsakerna :). Jättegott var det!

2010-08-01 @ 22:31:32
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0