En eftermiddag i stan

Jag har varit i stan hela eftermiddagen och köpt alla julklappar, nästan i alla fall. Jag har en kvar, och jag vet redan vad jag ska köpa. Det gick över all förväntan måste jag säga. Jag blev inte arg en enda gång, inte ens irriterad. Trots att jag var helt nykter ;).

Jag tackar min goda planering. Satt och kikade på nätet igår kväll, så jag visste precis vilka affärer jag skulle gå i. De svåraste klapparna betade jag av inom loppet av en kvart (till herrarna i familjen). Eftersom det började så bra fick jag till och med lust att gå runt och titta. Lyckades till och med improvisera fram en present, så det blev något helt annat en vad jag tänkt från början!

Nu ska jag sätta på lite julmusik och slå in klapparna. Det luktar julskinka i trapphuset så jag är redan i stämning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0