Fredagsmys

Jag och J är hemma och myser. Det var faktiskt väldigt länge sedan vi var lediga och hemma en helg båda två. Antingen har J jobbat, eller så har någon av oss varit i Mora. Det känns jätteskönt att bara vara hemma och veta att vi kommer få sova ut tillsammans imorgon.

Jag älskar att ta bilder på J när han målar. Det gör att jag också känner mig kreativ ;). Det blir som att vi har något originellt tillsammans. Det blir så himla fina bilder med alla färger och former. Och J är så fin och harmonisk när han sitter med penna i hand, det syns verkligen hur mycket han älskar det. Som terapi bara av att titta på.



Kommentarer
Postat av: Micke

jävlar va bra den där tavlan kommer bli asså

2010-12-17 @ 20:56:21
Postat av: Jane

Tack! Hon e en riktig diamant :D

2010-12-17 @ 20:57:59
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0