Paketen

Jag tycker det är riktigt kul att slå in och göra fina paket. När jag var liten ville jag jobba på Duka för att jag tyckte dom gjorde så fina paket ;). För ett par år sedan fick J massor med presentpapper med sig hem från jobbet, skitfult papper. Men ekonomisk som jag är har jag velat göra slut på det, och det räckte hur länge som helst.

Så nu gjorde jag äntligen slag i saken och köpte nytt papper och snöre. Eftersom vi haft så mycket snö i år bestämde jag mig för att köra på ett snö-tema. Lät fantasin flöda och rotade till och med fram lite snygga kryddor ur skafferiet som fick bli dekoration. Tycker faktiskt att det blev väldigt fint!






Det enda tråkiga var att papperet var genomskinligt, så jag blev tvungen att ta flera lager. Det gjorde att det blev lite knöligt. Men efter resan till Mora kommer dom nog hinna knöla till sig i alla fall, så det spelar inte så stor roll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra just va det är i det där runda paketet? :P

2010-12-21 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0