Är helgen redan slut?

Tiden går fort när man har roligt. Insåg precis att jag prickat av varje punkt jag skrev på att göra listan tidigare i veckan, plus lite till. Idag har jag varit ute och gått, pluggat, gjort avslappning, tagit upp grejer till vinden, dammsugit och diskat. Hann till och med en liten nap i samband med att jag pluggade, såklart :P. Det är så tillfredsställande när man känner att man gjort det man ska och kan börja på en ny kula i samband med en ny vecka. Sånt gör mig lycklig :)

J lagade middag. Nudlar med paprika och champinjoner. En paradrätt han uppfann för flera år sedan. Snabbt, billigt och gott. Man steker bara champinjoner med paprika. Kokar ett paket nudlar, den sorten med lila och vitrutig förpackning. Kryddan från nudelpaketet häller man över champinjon och paprikablandningen. Vips så har man en middag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0