En ärlig människa

Jag och Samira började vår arbetsvecka med att trycka i oss en förpackning gelé hjärtan. När vi igår hade tryckt i oss varsin semla efter lunchen kände vi att det fick vara nog. Alla hjärtans dag hit, fettisdag dit, bara en massa ursäkter för att proppa i sig.

Så igår slöt vi en pakt, vi lovade varandra och oss själva att bara äta socker på fredagar och lördagar, helst bara en eller ingen av dagarna. Villkoren var glasklara och kontraktet orubbligt.

Samira, jag har ätit en bulle.. en stor saftig kanelbulle. Förlåt! Vad blir mitt straff?

Kommentarer
Postat av: Samira

Camilla, jag har ätit en dammsugare och en munk! Förlåt.. :P

Vad gör vi fel?

2010-02-17 @ 23:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0