En kulen natt

Nu är jag nästan klar med del 1/3 i kursen. Ska göra första provet imorgon, egentligen är sista inlämningsdagen tisdag, men då har jag inte tid att göra det.

När jag satt och läste fick jag en känsla av att verkligen vara "här och nu", ofta tänker man ju både framåt och bakåt och nu samtidigt. Jag var konstigt nog bara så nöjd med att sitta där själv, i mörkret vid köksbordet med min lilla lampa, en lördagskväll. Skön känsla som dock inte höll i sig speciellt länge. Blev så inspirerad att jag började ta en massa bilder istället..

( Här, där, då och nu) Av Camilla ;)


Nu ska jag bädda rent i sängen och ta en dusch. Vet inte riktigt när J kommer hem, känns tomt när han inte är här. Börjar oroa mig för att han ska vara borta i 2 veckor snart, ångrar att jag var så kaxig när Thomas förutspådde min "gräsänke blues" :P

Kommentarer
Postat av: Maja Baja

Vilken cool bild :)

2010-03-01 @ 22:59:23
Postat av: Camilla

Hehe eller hur? Jag tog typ 10 st liknande och efter ett tag blev jag nästan orolig över att det skulle dyka upp någon annan figur på bilden med

2010-03-02 @ 10:01:56
Postat av: Maja Baja

haha, ja det hade varit lite läskigt :)

2010-03-03 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0