Lördag kväll

Och jag har fortfarande inte satt mig ner med böckerna. Drog ut på det eftersom jag visste att Jörgen skulle iväg till Märsta med Richard och måla. Sen skulle vi käka när dom kom tillbaka. Men precis när jag skulle till och sätta mig ringer J och säger att dom är påväg hem igen, väggen var tydligen uppdagen och dom orkade inte vänta. Så det blev att jag satte fast med maten direkt.

Nu har jag i alla fall skickat iväg dom så jag ska få något gjort :)

Skulle dock vara liiite mysigt att sätta sig och sippa på en drink någon bar istället .. Men nää, det är en dag imorgon också ;)


På Vampyren för ett tag sedan, ser nu att ögonen har samma färg som drinken. Det är något med Vampire Lounge.. moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0