Om bloggen

Vardagslycka är är mitt motto kort och gott. Det har det varit länge. Att glädjas över det minsta och det mesta är viktigt för mig. Bloggen är till för nära och kära som inte är en del av mitt vardagliga liv. Och ni andra är självklart också välkomna.

Om mig till er andra, Camilla, 22, knäppis, Sambo, Stockholm. Resten kommer.

Ärligt, jag trodde inte att jag någonsin skulle skaffa en blogg. Inte för att det är något fel med att göra det, nej nej. Jag hade bara fått för mig att det skulle gå till på ett speciellt sätt, följa en specifik mall. Framför allt fånga andras intresse. Jag kände helt enkelt att jag inte skulle palla att prestera. Tråkigt, stavfel och särskrivningar. Tänk hur mycket som kan gå fel? Ursh och fy.

Men nu sitter jag här, med min blogg. Jag får göra precis hur jag vill här inne, moahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0