Tänka sig

Kände mig lite oambitiös och rebellisk nu när jag kom hem. Bestämde mig för att äta samma middag som Jörgen, vitt rostbröd med jordnötssmör och bananer. Nu tänker ni kanske att det låter lika rebelliskt som att ta en ipren fast man druckigt en öl, och sen känna sig lite "farlig". Men för mig är det stort! Till middag äter man mat, inte snacks.

Inser nu att mina ord kan tolkas som aningen motsägelsefulla eftersom jag faktiskt ätit mackor till middag 3 dagar i rad :p. Vill därför förtydliga att det är ok att äta mackor till middag, det beror helt på pålägget.


Bilden är helt ur sammanhang. Ett litet expriment jag gjorde imorse bara, föreställer skuggan av mig och vår ljuskrona.


Kommentarer
Postat av: Malin

i like the pic! Man ser den fina kronan och drottningen själv ;-)

2010-02-22 @ 20:21:00
Postat av: Camilla

Åh, man tackar ;)

2010-02-22 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0