Om dagens uppvaknande

Glömde berätta vilken härlig start på dagen jag fick :P

Vaknade imorse av att Jörgen buffade på mig och sa att jag skulle flytta mig lite åt sidan. Har för vara att sova med ena armen och ena benet över honom. Jag vaknade till lite och började känna efter, vickar på tårna, stäcker på armarna, ja ni vet. Inser att jag känner mig liiite för pigg. Tittar på mobilen och ser att klockan är 08.50... wooooa. Försover mig i princip aldrig så det var rena chocken för mig.

Ringer till jobbet får prata med Anna, ingen hade märkt att jag var borta. Haha, nej inte riktigt så var det. Dom trodde att jag skulle jobba kväll eftersom jag gjort det hela veckan. Det lustiga är att jag hela veckan gått upp 7, fast jag inte behövt. Och just idag försover jag mig såklart.

Trots detta blev det en fantastisk dag. Kom hem till världens bästa älskling som hade städat. Sen åt vi kyckling, ris och currysås till middag. Så gott. Nu sitter vi och tittar på kniven mot strupen och myser. Jag är ledig imorgon, J ska jobba men slutar tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0