Sista rasten för idag :)

Dagen har gått överraskande fort. Men nu känner mig yr och matt i kroppen, hoppas jag inte håller på att bli sjuk. Håll tummarna för mig!

Kan visseligen vara visdomstanden som spökar, det har varit inflammerat i några dagar men jag har försökt förtränga det. Den här gången har det valt att sprida sig ner mot halsen så det gör lite ont när jag svänger. Men jag kan fortfarande äta och tugga utan problem. Och så länge jag kan äta står jag ut :).

Jag tyckte så synd om en tjej som kom bort till mig på jobbet och ville flytta på sin rast igår, (en av alla arbetsuppgifter jag har för er som inte vet). Hon var likblek i ansiktet och helt vattning i ögonen, förklarade att hon hade en visdomstandsinfektion. Kunde verkligen relatera ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0