Vem är jag?

Idag hände något som aldrig hänt förut.. Jag misslyckades så grovt med middagen att jag fick lov att slänga skiten. Jag vill ju gärna se mig själv som rätt skillad i köket, men nu vet jag faktiskt inte längre. Först surdegen förra veckan och nu detta :P.

Jag hade planerat det väl, skev inköpslistan i går kväll. Biff ala bönström skulle det bli, nyttit och med all säkerhet gott. Tänker inte tråka ut er med detaljer. Men jag kan säga att det blev väldigt vattniga biffar som geggade ihop sig till en härlig smörja i pannan, likt äggröra i konsistensen. Eftersom biffarna skulle ätas i hamburgerbröd var det liksom kört. 1,5 timme slösade jag bort.

Jag är ändå rätt stolt över mig själv, man kan i princip säga att jag höll humöret uppe trots detta ödesdigra snedsteg.

Hur det hela slutade kan ni se nedan.. känner mig smutsig.



Kommentarer
Postat av: Poopeleine Häll

Tvivla inte, du är efter mamma min favoritkock! Jag älskar din mat.

2010-02-15 @ 21:07:50
Postat av: Camilla

Vilken ära, du vet hur du ska muntra upp mig :)

2010-02-16 @ 10:37:58
Postat av: Camilla

haha det där känner jag igen, själv tappar jag allt hopp för stunden när något sånt där händer!

2010-09-02 @ 14:07:44
URL: http://matiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0