Alicante del 2

Andra kvällen i Alicante var en av de bästa. Vi hade varit och ätit middag och satt på Havana och tog en drink. Då kom en av Malins kompisar Julio förbi och frågade om vi ville hänga på honom till ett ställe som heter La Isla (om jag minns rätt). Det ligger utomhus precis vid stranden och lite upphöjt så man ser ut över vattnet. Ett supersnyggt ställe som gör att det är omöjligt att inte komma i stämning.

Det var en DJ som spelade och helt plötsligt klev det upp en kille och en tjej och körde en beat battle. Killen spelade saxofon och var verkligen hur grym som helst, tjejen körde keyboard. Jag gjorde en video med mobilkameran. Det är ju lite synd att visa den kanske eftersom dom inte kommer till sin rätt, det är ju omöjligt att få till det med mobilkameran.

(Varning, klippet har hög volym)


Julio kände flera ur personalen på La Isla och hade fått reda på vart dom skulle dra efter att de stängt, så vi drog också dit. Det var ett ställe lite utanför Alicante som också låg precis på stranden, minns inte vad det heter. Det var mer som en liten strandbar där man satt på kuddar på marken i en ring och bara tog det lugnt. Helt underbart att kunna sitta ute så mitt i natten och fortfarande inte frysa. Jag har tyvärr inga bilder från det stället, jättetrist. Jag vet dock att Malin och Jenny tog en hel del, så det kommer i efterhand.

Alicante del 3 kommer inom kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0