Catfight

Vi misstänker att Tifa har PMS. Hon och Vincent slåss stup i kvarten. Så fort Vincent går förbi Tifa börjar hon fräsa och vifta med tassarna, han har fått sig en rejäl bitchslapp flera gånger. Förra gången dom var här var det nästan inget bråk alls.

Dom är väldigt olika. Vincent anpassar sig direkt och man märker att han känner sig som en i familjen. Han vill kela hela tiden och jamar som en tok när vi kommer hem från jobbet.

Tifa är lite mer avvaktande. Hon gör inget väsen av sig alls och kommer inte fram och vill kela. De senaste två dagarna har hon dock blivit lite mer bekväm och ibland ser man att hon vill bli klappad fast hon inte kommer fram. Hon vill gärna vara med när man gör hushållssysysslor, så fort vi börjar pyssla kommer hon och vill vara med. Igår när jag stod och diskade hoppade hon upp på diskbänken och började dricka ur mitt vattenglas. Sen satt hon där och tittade på mig under hela tiden jag diskade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0