Gårdagens Grillfest

Bättre sent än aldrig ;). Det var så mysigt hemma hos Tessan och Mange, jag älskade verkligen huset. Det är precis ett sådant hus jag skulle vilja ha, och ironiskt nog är deras till salu ;). Varken jag eller Jörgen är dock speciellt sugna på att flytta till Vallentuna. Ett liknande i Sundbybergstrakten hade varit perfekt, men då får vi allt punga upp stora plånboken :p.

Åter till grillfesten, både sällskapet och maten var underbar. Mange var grillkungen själv, som ni ser på en av bilderna nedan. Vi satt ute på altanen hela kvällen, tillslut började vi tycka det var kyligt.. en känsla alla hade hunnit glömma bort under de senaste veckorna ;). När vi tittade på termometern vid 00-tiden var det bara 22+, rena Arktis, vi satt med duntäcken virade runt kroppen!

Lilla charmtrollet Oliver röjde på som bara den, han har myror i brallan den lilla pojken! Han är den goaste och sötaste lilla 2-åring som finns. Se bara finalbilden längst ner där han gör sitt "scary face" ;)..

Jörgen och Oliver

Oliver leker med sin fina brandbil. Både Jörgen och Niklas passade på att återuppleva barndomen och var jätteintresserade av Olivers leksaker ;)

Här står Oliver stilla, inte vanligt förekommande. Jörgen och jag jagade honom säkert 10 varv runt huset, han tyckte det var hysteriskt kul såklart :)

Emelie och Niklas                Emelie                               Tessan

Mange visar sina skills på grillen

Söta Valle                                    

Världens bästa Scary Face ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0