Girly

När jag är med Maja får jag verkligen utlopp för mina tjejiga sidor. Vi är en perfekt duo vars jobbigaste problem är vad vi ska ha på oss och vad vi ska göra med håret. Vi är synkade som få när det kommer till att göra oss klara, den ena duschar medan den andra målar naglarna eller fönar håret.

Vi utarbetade en punktlig plan tidigare där vi skulle ha två timmar på oss att få den perfekta brännan till kvällen, solkrämen och vattensprutan turades vi om att ansvara för. När jag föreslog chipslunch på terassen tyckte Maja att det var en fantastisk idé, Micke tyckte nog bara att jag var dåligt inflytande.

Nu har vi lyckats städa och förbereda middagen medan vi gjort oss klara för kvällen, jäklar vilket bra team vi är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0