Jösses alltså

Vilken dag jag haft. På väg till jobbet blev jag försenad, och i samma veva får jag ett sms från min kollega att han blivit magsjuk. Det skulle bara vara han och jag under förmiddagen, så jag blev helt ensam :(

Glider in svettig på jobbet i sista sekund och självklart blev det den struligaste dagen i världshistorien. Massor med tekniska problem som inte gick att lösa, visserligen inte mitt jobb (dvs: jag har inget att skämmas över ;). Men det innebar att jag försökte hitta alternativa lösningar på massor med saker, samtidigt som jag hela tiden hade 2 två personer trampandes bredvid mig som behövde hjälp. Tack och lov kom Ida in vid lunch, då kändes det genast mycket bättre. När jag gick var det fortfarande inte löst, stackars Ida :(

Jag älskar när det är mycket att göra på jobbet, men när man är helt ensam en dag som denna blir det verkligen helt galet. Nu ska jag fixa lite middag och försöka få ner pulsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0