Om Pizza

Jörgen vill ha Pizza, jag vill ha hemlagat. Jag sa att jag kunden tänka mig pizza, om jag fick äta den på pizzerian. Pizza är enligt min åsikt bara gott de första 5 minuterna, så fort den svalnar lite är det äckligt. Men J kunde bara tänka sig onlinepizza, vilket är min absoluta hatmat. Vi bestämde att han kör onlinepizza och jag gör riktig mat.

När J skulle beställa började han läsa kommentarerna för första gången och blev avskräckt, jag gillade den här kommentaren..

"1 rätt kall, alla 3 väldigt små portioner o dålig smak, chauffören otrevlig och svarar i telefonen "JALLA!"
Första gången-aldrig mer från vårt företag."


Och den här..

"Kall pizza,gorgonzola pizza utan gorgonzola?!?!
Restaurangens svar: vi visste inte att det är första gång som du ska äta gorgonzola pizza ,och du vet inte hur ska gorgonzola pizza ser ut!! och vi levererade eran pizzor efter 30 min,och det är omöjligt att pizzorna bli kalla!men om du vill ha 100%hotttt pizza , du kan komma hit och äta här eller hämta dem.!"


Så nu tycker J att vi ska gå ut och äta Pizza i alla fall. Och jag har precis tryckt i mig två makrill-mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0