Semesterkoma

Jag har drabbats av en djup semesterkoma. De senaste dagarna har jag inte gjort speciellt mycket alls, bara njutit av ledigheten och umgåts med familjen. Jag har unnat mig att helt koppla bort omvärlden :)

Nu är jag dock hemma i Stockholm och vänder, imorgon bär det av till Oslo. Innan jag åkte till Mora var jag smart nog att boka en tvättid till idag, så jag skulle ha något rent att ta med mig. När jag kom hem vid 11 tiden rusade jag ner till tvättstugan, hade bara tid till kl 14. Satt nyckeln i låset och märkte att den inte passade, dom måste ha bytt låset?. Jag vet att dom ska renovera tvättstugan i samband med stambytet, men vi har inte hört något om när/hur. Ska man inte kunna tvätta under tiden? =/.

Jag fick ställa mig och tvätta det allra nödvändigaste i badkaret, varmt och svettigt. Jag ska tänka på det innan jag klagar på att det är jobbigt att gå ner till tvättstugan nästa gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0