Update

Tanken var att jag skulle dela med mig av lite fina bilder här idag, men jag glömde att ta med usb-kabeln och Maja och Micke hade ingen som passade. Vi ska i alla fall använda Majas kamera i forsättningen så då blir det lite lättare!

Igår gjorde vi först ett besök i köpcentret där Maja jobbar, på Vero Moda. Vi gick runt lite i olika affärer och köpte med oss lite lunch hem. När vi kom hem satt vi ute och solade lite på balkongen och drack lite vin, det är snarare en terass än balkong dock :).

På kvällen grillade vi lite och jag gratisshoppade lite i Majas garderob. Hon använder bara dom kläder som säljs i butiken för tillfället vilket gör att hon måste rensa ur hela tiden. Riktigt fräscha leftovers måste jag säga, problemet med min glesa sommargarderob är löst!

Nu sitter vi och väntar på att molnen ska skingra sig så vi kan åka och bada. Ikväll ska vi grilla lite och sen ut och göra Oslo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0