AW

Nu är jag hemma efter en helt underbar eftermiddag i Rålisparken, det måste vara den varmaste dagen hittills i sommar.

Den här veckan är första veckan någonsin som jag och mina 2 kollegor slutat samma tid. Någon av oss jobbar alltid kväll, och någon jobbar alltid helg. Det blir därför väldigt sällan vi gör något tillsammans. Vi kanske får mer tid att umgås nu när vi ska gå åt skilda håll, vem vet vad som händer :).

Det är för övrigt ganska svårt att koppla bort jobbsituationen. Även om jag är säker på att det löser sig till det bästa är det stressande att jag måste hitta ett nytt jobb innan 1 september, annars kommer jag med största sannorlikhet bli tvungen att kliva ner ett snäpp eller två på karriärsstegen. Nu måste jag sitta och kolla jobb på min semester, det är inte vad jag är mest sugen på just nu :P. Jag förtjänar att bara vara ledig och njuta.

Är ändå nöjd med mitt val. Jag kommer sluta med huvudet högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0