Busigt av mig

Angående förra inlägget så sa Jörgen att jag inte fick lägga upp bilden på tuppkammen, vid sådana tillfällen brukar jag muta honom tills jag får min vilja igenom. Idag hade jag dock inte tid att förhandla eftersom jag skulle till jobbet. Jag gjorde en fuling och lade upp den ändå, den är ju trots allt suddig och ibland måste man ta en för laget.

Fick precis det här mailet:

Jörgen: "jag tittade precis på din blogg och du bör inte komma hem ikväll om du inte har något riktigt gott med dig.....!"

Attans, det blir till att dra förbi food courten i Sumpan och köpa Sveriges godaste Thaimat, stackars mig..

Kommentarer
Postat av: teddy

Hoppas thaimaten var god :)

Trevlig midsommar!

2010-06-25 @ 08:53:58
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0