Dåligt med bloggande

Jag befinner mig hos faster Åsa i Borlänge så det har inte blivit så mycket bloggande. Vi har det jättemysigt i alla fall så jag har inte haft tid att blogga :)

Igår när jag kom så grillade vi och hade det bra på altanen. Huset är superfint och ligger precis vid älven. På kvällen fick jag gå på whiskeyprovning i Magnus pub som han byggt själv, hur fin som helst. Jag är grymt imponerad!

Idag har vi varit och fikat på ett mysigt litet ställe en bit bort härifrån, också vid älven. Jag fick äta en lokal specialitet, en macka med en slags korv och räksallad. Riktigt god! Sen åkte vi vidare till en strutsfarm.. jag kan inte minnas att jag sett en struts i verkligheten tidigare. Jag trodde inte att dom var sååå stora som dom faktiskt var, riktigt äckliga. Rena Jurassic park som Åsa sa ;). Jag kommer drömma mardrömmar om dom inatt.

Ska visa lite bilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0