Friend of the year awards 2010


Idag har jag vid tre olika tillfällen sökt stöd hos mina vänner för mitt röksug. Jag vet inte exakt vilket svar jag fiskat efter, något tröstande.

 

Det började med att jag mailade en vän på lunchen. Det ä nog bäst att inte nämna några namn här :P

Jag: ”Fan, jag är röksugen”

Hon: ” Det är nog jag också, plus att jag har mensvärk och syndaflod mellan benen.. Jag tuggar tuggummi så jag får gaser i magen och äter choklad så jag blir ett fetto. Livet är underbart!”

 

Någon timme senare vände jag mig till Samira för råd.

Jag: ”Jag är röksugen, hjälp”

Samira: ”ja, var och en gör som dom själva vill”

 

Sen gnällde jag lite till Thomas:

Jag: ”Thomas, jag är så jäkla röksugen”

Thomas: ”jag har ett helt paket med mig, går och hämtar på en gång” (han snusar egentligen)

Jag: ”Nej för fan, aldrig att jag sjunker så lågt att jag går ut och röker på jobbet.. ursh vad äckligt”

Thomas: ”Äh skärp dig nu, lite rökning har ingen dött av, dessutom är det lights.. det är bara att tuta och köra”

5 min senare kom han förbi med paketet och sa ”jag lämnar det här hos dig så jag kan komma och hämta om jag blir röksugen”. Nu ligger det nedmölat i en låda, jag är stark!

 

Så, vem vinner friend of the year awards 2010?


Kommentarer
Postat av: Samira

Okej. Var å en gör som man vill. Det e sant å det håller jag fast vid. Men vill du vara en "sån"? Klart du inte vill.

Du e stark å mycket fräschare, friskare å mer Camillig utan pufferiet.

Om du bestämmer dig för att inte vara en "sån" så är det fritt fram att ta kr all frustration på mig.

Skrik, gnäll å tjata på. :)

Du e stark!! Å dumma Thomas!!! Fy!!



Hehe, kram :)

2010-06-15 @ 20:28:16
Postat av: Malin

tur att du inte nämnde några namn..med tanke på att du ändå gjorde det menar jag..och uteslöt endast ett namn..hmmm

Jag borde bli friend of the year..som skulle kunnat röka med dig men väljer att inte göra det..för VÅR hälsas skull!

(Men i Alicante då ska det fan bolmas på så vi ser ut som en askopp när vi kommer hem)

2010-06-15 @ 20:52:53
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ok Mallan,you asked for it. Jag postar!



hahha, tack hörni!

2010-06-15 @ 23:38:33
Postat av: Thomas den givmilde

Visste inte att det var en tävling. Hade jag vetat det så hade jag ju sparat gåvorna tills lite senare.



Uppenbart att jag är bäst för alla er 3.



1. Camilla får ciggisar och moderåd

2. Malin behöver kattvakt ibland och då ställer jag upp

3. Samira behöver Jakobvakt ibland och då ställer jag upp.



El chefo!

2010-06-16 @ 02:53:14
URL: http://blogg.w1kman.se
Postat av: Camilla

Thomas:

1) Vad menar du med moderåd?

2) Ok då..

3) Samira har vad jag vet aldrig bett om Jacobvakt :P.



Det här blir tufft alltså.. Jag får nog uppmana andra att gå in och rösta också!

2010-06-16 @ 10:44:53
Postat av: Samira

Hahaha, att ja Thomas som Jakobvakt är som att ha ett lejon som barnvakt. Högst osäkert med andra ord :p

2010-06-16 @ 20:53:54
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0