Linser check

Det var då i grevens tid dom trillade ner i brevinkastet, jag bytte ut dom gamla direkt. Alla jag frågat verkar dock vara överens om att det inte är någon omedelbar fara att återanvända endagslinser. Samira sa till och med att endags egentligen är gjorda för att man ska ha dom i 2 veckor, men att man tar det säkra före det osäkra och rekommenderar att man byter varje dag.

Nu är väskan packad. Jag har försökt tänka till lite för en gångs skull. I vanliga fall brukar jag packa 1 timme innan jag sak åka, det blir oftast inte så bra. Förra gången vi skulle till Mora frågade Jörgen mig om jag hade allt med mig när vi stod och väntade på tunnelbanan, jag svarade att allt viktigt var med. Då frågade han om jag hade just linser med mig, vilket jag inte hade. Det var bara att springa hem igen.

Oftast går det dock bra även fast jag glömmer grejer, jag har ju en syster som näst intill är en klon av mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0