Mora

Jag har precis gått igenom bilderna vi tog i Mora i helgen när vi grillade hos svärmor Åsa. Ingen lagar älg som Åsa, ingen. Vi hade en riktigt helkväll på altanen!

Tidigare på dagen hade Åsa och Jörgen varit och köpt högtalare till laptopen så vi skulle kunna spela musik där ute. Eftersom det var lite delade meningar om vad vi skulle lyssna på kom vi på en riktigt rolig idé. Vi gick varvet runt så att alla fick välja sina egna favoriter. I ett sällskap med allt från 50-talister till 90-talister blir det en salig blandning vill jag lova ;)


Jörgen och Birk, bästa polarna.


Jag och Simon, det var genom Simon jag och Jörgen lärde känna varandra. Även om vi inte ses så ofta längre har han en stående plats i våra hjärtan ;)


Jörgens bror Fredrik. Hela eftermiddagen spekulerades det vilt i vad som hänt med hans keps. Fredrik tyckte dock att det var onödigt att byta ut en keps med så mycket karaktär, jag förstår resonemanget. Det kan hända att jag får skit för att jag lägger upp den här bilden, det tog några försök innan jag lyckades ta den.


Mys med rom och cola!


Kommentarer
Postat av: åsa f

Härlig bild på Birken och Jörgen :) Å Fredrik har varit och köpt en ny keps idag....mörkgrå så inte skiten syns.Tack Camilla för din härliga blogg å för att du är min svärdotter....;) Puss Puss

2010-06-10 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0