Sommarplaneringen

Min sommar kommer att börja med midsommar som jag spenderar i Stockholm tillsammans med J. Exakt vad vi ska göra har vi lämnat öppet. Veckan efter kommer jag troligtvis också stanna hemma i Stockholm och bara njuta av ledigheten. 

Sen bär det av till Oslo och till Maja. Jag har en hel hög med bekanta i Olso så jag ska försöka hinna med några fler besök också. Efter några dagar där kommer jag och Maja ta en road trip hem till Mora och hälsa på våra familjer. Hur länge jag stannar där är inte bestämt. Kommer ta en tripp till Borlänge också och kanske Falun.. (Lisa, kommer du vara hemma?". 

Så långt fram i planeringen har vi med all säkerhet börjat närma oss vecka 29, då kommer jag och Jörgen dra till Alicante med Malin. Det blir några dagar i Alicante, sen tar vi tåget till Barcelona och avslutar vår semester där.

Tror ni jag kommer kunna hålla mig till planeringen? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

det vet jag inte om du kommer..men det är det som är det fina med semester förstår du..Man får göra som man vill, det får bli som det blir!

Jag tänkte också planera min semester-det gick fort-det blir nog 2v i Ali:-)

2010-06-13 @ 12:02:54
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0