Status

Struntade i att ta lunch idag eftersom jag kom sent pga läkarbesöket. Men nu tänkte jag ta en liten kortisrast!

Det gick i alla fall bra hos läkaren. Jag var orolig att dom skulle avfärda mina symptom med att jag inte skulle äta allsidigt mm, som dom gjort innan. Men nu tog hon mig faktiskt på allvar, i alla fall när jag berättade att jag tappat 7 kg i vikt på 6 månader helt obefogat.

Nu ska jag tid imorgon bitti och ta blodprover först, det ska tydligen göras på fastande mage. Sen ska jag på ett återbesök nästa vecka när provsvaren kommit. Hon kommer även skicka en remiss för gastroskopi..huhuhu =/.

Jag åt i alla fall en stor fet macka med brie ost och salami när jag kom till jobbet, supergott var det. Tänkte att det är lika bra att köra på innan gastroskopin så det blir ett pålitligt resultat. Magen svällde upp direkt =/, men det kanske är för att det blev mycket på en och samma gång också.. inte vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0