Ett barn av vår tid

Fan, jag lyckades glömma BÅDA mina mobiler hemma. Hatar att inte ha mobil, känner mig som Maria Montazami utan sitt läppstift ”naken, exposed, rädd”. Jag vill vara tillgänglig 24/7, tanken på att Jörgen eller Mamma försöker få tag på mig i något viktigt ärende utan resultat är frustrerande (J och mamma är typ dom enda som ringer mig). På väg till jobbet vill jag kunna plocka upp mobilen och planlöst trycka på alla knapparna för att fördriva tiden.

När jag är på jobbet har jag som tur är en 3é mobil som cirkulerar mellan mig och mina kollegor. När man jobbar åt en mobiloperatör är det fullt normalt att springa runt med tre mobiler, bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0