HELG!!!

Äntligen..som jag har kämpat den här veckan förtjänar jag verkligen att vara långledig. Jörgen skulle försöka sluta om någon timme, han har bestämt att vi ska gosa ner oss så långt det bara går i soffan med en rolig film och äta chips. Precis vad jag behöver!

Nu när jag kom hem såg jag att vi fått deklarationen, båda kommer få tillbaka pengar :). Vi måste dock fylla i en massa specialgrejer eftersom vi bor i en oäkta förening. Jag har ingen aning om hur det där fungerar, börjar bli dags att läsa på kanske. Mamma... kom och hjälp :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är lugnt gumman. Pappa och jag har läst på. Ta med deklarationspapperen hem så hjälper vi er. Kram mamma

2010-03-25 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0