Kanebo

Har precis testat alla provburkar jag fick från Kanebo, en 3-stegare med rengöring, ansiktsvatten och ansiktskräm. Det kändes väldig bra, och luktade dyrt. Det luktade som jag föreställer mig att lyxfruar luktar, typ Anna Anka.

I alla fall så läste jag på lite om serien på nätet..

"Kanebo Sensai Silk är det första hudvårdssortimentet med produkter mot hudåldrande som framtagits speciellt för unga kvinnor i stadsmiljöer med mycket hög stressfaktor. Kanebo Sensai Silk innehåller
silkesteknologin som Kanebo Cosmetics blivit berömd för och hjälper till att bevara hudens ungdomliga fasthet, som minskar avsevärt efter trettioårsåldern. Den mindskar även torrhet, tunna linjer och missfärgningar och skyddar huden mot övriga tecken på hudåldrande. Kanebo Sensai Silk är enkel att använda och otroligt effektiv; den förändrar din dagliga hudvårdsrutin - och för in dig på banan för livslång skönhet"

HALLÅ?!? det är ju mig dom pratar om.. hur ska jag kunna motstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0